Методична проблема школи

“Формування успішної та творчої особистості школяра шляхом використання нових інформаційних технологій”

План реалізації науково-методичної проблеми школи

Етап Зміст роботи Термін Очікуваний результат
Діагностичний етап аналіз результатів діяльності педагогічного колективу для виявлення загальних та окремих проблем науково-методичної роботи проведення мікро-досліджень серед учителів проведення анкетування вчителів щодо вибору однієї із нагальних проблем обробка інформації 2015 р. виявленняпроблеми обґрунтування її актуальності
Теоретичне обґрунтування проблеми вивчення теорії проблеми на засіданнях МР, ШМК, творчих груп шляхом самоосвіти організація диспутів, співбесід, консультацій та круглих столів проведення психолого-педагогічного семінару з вивчення проблеми «Шлях до успіху», семінару-тренінгу «Комунікативна культура педагога» 2015 – 2016 н.р. накопичення теоретичних знань підготовка до практичної діяльності творчі розробки з проблеми
Практичне дослідження проблеми проведення тематичних педрад, семінарів-практикумів, тренінгів проведення методичних днів, тижнів, декад створення творчих лабораторій по розробці методичного супроводу реалізації ІОТ учня 2016 – 2017 н.р. удосконалення науково-методичної бази створення умов для профільного спрямування учнів
Функціонування всебічне застосування технологій особистісно- орієнтованого навчання уНВК апробація експеримент-тальних проектів та програм, спрямованих настимулювання особис-тісного розвиткуучнів 2017 – 2018 н.р. формування передового педа-гогічного досвіду підвищення якості навчання таучасті учнів у конкурсах і олімпіадах створення моделі випускника навчально-виховного комплексу
Рефлексивно-якісний етап. Пропаганда та розповсюдження досвіду систематизація матеріалу з проблеми, узагальнення та пропаганда досвіду оцінювання результатів проведення підсумкової науково-методичної конференції 2018 – 2019 н.р. видання методич-них посібників, публікації в пресі корекція моделі

СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ МЕТОДИЧНОЮ РОБОТОЮ

/Files/images/metodkabnet/Безымянный80.jpg

Проблемна тематика освітньої діяльності методичних комісій вчителів

/Files/images/metodkabnet/Безымянный81.jpg /Files/images/metodkabnet/85.jpg

Модель методичної діяльності по формуванню успішної та творчої особистості школяра

/Files/images/metodkabnet/Безымянный83.jpg

Основні форми методичної роботи

Індивідуальні форми Групові форми Колективні форми
Самоосвіта Методична рада Педагогічна рада
Діагностування Шкільні методичні комісії Інструктивно-методичні наради
Консультування Співбесіди Наставництво Стажування Школа молодого вчителя Педагогічні читання Науково-методична конференція
Взаємовідвідування уроків Творчі групи Психолого-педагогічний семінар
Конкурс «Учитель року» Дидактична лабораторія Проблемний семінар
Участь у різноманітних фахових очних та заочних конкурсах Постійно діючий семінар Аукціон педагогічних ідей та технологій
Майстер-клас Відкриті уроки та позакласні заходи Практичний семінар Цільовий семінар Тиждень педагогічної майстерності
Дистанційне навчання Методичні тренінги Творчі звіти
Портфоліо вчителя Сайт вчителя Предметний тиждень Єдині методичні дні
Узагальнення досвіду та видавнича діяльність Навчальний заклад Методичні виставки

/Files/images/metodkabnet/2018/Безымянный9.jpg

Адміністративний склад:

Директор НВККоновал Антоніна Іванівна, учитель початкових класів вищої категорії, Заслужений учитель України



Заступники з НВР:

Царенко Людмила Йосипівна,учитель початкових класів вищої категорії, «Відмінник освіти»

Жевага Валентина Миколаївна, учитель української мови та літератури вищої категорії, «учитель-методист»

Назарчук Світлана Анатоліївна, учитель англійської мови вищої категорії, «учитель-методист»

Стрілець Лариса Іванівна, учитель математики вищої категорії, «учитель-методист»

Заступник з ВР –Кравченко Вікторія Вікторівна, учитель математики, І категорії


Наші публікації

№ п/п Назва друкованого матеріалу, автор Назва видання, де був опублікований матеріал Дата публікації
1. «Майстрині Малишкового краю» (Бабакіна І.В.) Науково-методичний журнал «Трудове навчання в школі», 2012 Грудень, 2012 р.
2. Виховний захід «Великодня писанка» (Бабакіна І.В.) Науково-методичний журнал «Трудове навчання в школі», 2012 Травень, 2012 р.
3. Виховний захід «Великодня писанка» (Бабакіна І.В.) Науково-методичний журнал «Трудове навчання в школі», 2012 Лютий, 2014 р.
4. Авторська програма факультативу для учнів 8-11 класів «Етнографічна сувенірна лялька» (Бабакіна І.В.) Науково-методичний журнал «Трудове навчання в школі», 2012 Жовтень, 2015 р.
5. «Дивний світ тканини» (Гончарук Л.М.) Науково-методичний журнал «Трудове навчання в школі», 2011 Лютий, 2011 р.
6. «Застосування словесних методів на уроках трудового навчання» (Гончарук Л.М.) Науково-методичний журнал «Відкритий урок», 2014 Грудень, 2014 р.
7. Інтерактивне спілкування до дня народження Т.Г.Шевченка «Я так її, я так люблю мою Україну убогу». Виховний захід для 5-8 класів Науково-методичний журнал «Українське слово і сучасність», 2015 Березень, 2015 р.
8. «Декорування виробів інтер’єрного призначення квітами з шовкових стрічок» (Бабакіна І.В.) Науково-методичний журнал «Трудове навчання в школі», 2016 Листопад, 2016 р.
9. «Обухівський ярмарок народної творчості» (Бабакіна І.В.) Київ «Задруга», 2016 р. Листопад, 2016 р.
10. «Щоб на світі щастя більше стало» (Гончарук Л.М.) Науково-методичний журнал «Трудове навчання в школі», 2016 Березень, 2016 р.
11. «Підсумковий урок з української літератури в 10 класі» (Войтенко Ю.М.) Всеукраїнський науково-педагогічний проект «Філологічний Олімп», 2017 р. Травень 2017
12. Сценарій виховного заходу «Андріївські вечорниці» (Войтенко Ю.М.) Всеукраїнський науково-педагогічний «Філологічний Олімп», 2017 р. Грудень, 2017 р.
13. Методичні матеріали до уроків української літератури у 9 класі з мультимедійними додатками (Тарновська Н.С., Войтенко Ю.М., Гордієнко О.В., Гончарова Т.В.) Всеукраїнський науково-педагогічний «Філологічний Олімп», 2017 р. 2017 р.
14. Суспільно-публіцистичне видання «Дорогою успіхів» (Жевага В.М., Чмихал П.В.) Суспільно-публіцистичне видання «Дорогою успіхів» Серпень, 2017 р.
15. Дидактичні матеріали для контролю знань з геометрії 10 клас Журнал математика Вкладка «Дидактика» Грудень, 2016 р. №24
16. Дидактичні матеріали для контролю знань з геометрії 10 клас Журнал математика Вкладка «Дидактика» Січень, 2017 р. №1
17. Дидактичні матеріали для контролю знань з алгебри 10 клас Журнал математика Вкладка «Дидактика» Січень, 2017 р. №2
18 Розробка заходу "Безпечне селфі" для 5-х класів (Брусенцова К.Ю.) Всеукраїнський каталог педагогічних матеріалів «Відкритий урок: розробки, технологій, досвід» та національний освітній інтернет-сайт «Освіта.ua» Березень 2017

Відомості про випускників, які закінчили школу з відзнакою

Клас/ відзнака 2010-2011 2011-2012 2012-2013 2013-2014 2014-2015 2015-2016 2016-2017 2017- 2018
11 клас 3 10 15 6 4 2 5 6
Золота медаль 3 4 11 5 2 1 1 4
Срібна медаль - 6 4 1 2 1 4 2
Грамота «За особливі успіхи у вивченні окремих предметів» 8 22 11 9 4 5 7 4
9 клас 11 2 6 1 5 9 4 5
З відзнакою 11 2 6 1 5 9 4 5

Участь у національних та міжнародних проектах

Назва проекту Рівень Термін Зміст роботи Учасники
«Практичний курс з викладання англійської мови» Міжнародний 2010-2012 р.р. Участь у Всеукраїнських семінарах-тренінгах Учителі та учні 7-11 класів НВК і учитель із США Нора Хенеган
«Сучасному школяреві – сучасні технології» Шкільний 2011 р. Проект спрямований на відкриття шкільного сайту мовами, що вивчаються у школі Брусенцова К.Ю., учителі інформатики та учні 5-11 класів
«Викладання англійської мови як іноземної» Міжнародний 2010-2012 р.р. Участь у Всеукраїнських семінарах-тренінгах Учитель із США Нора Хенеган, учителі та учні 7-11 класів НВК
«Європейська молодь» Міжнародний 2013-2016 р.р. Співпраця з Льосницькою гімназією (Німеччина. Саксонія) у рамках обміну досвідом та навчання учнів німецької мови Учителі німецької мови та учні 8-11 класів
«FLEX»; Міжнародний 2014-2016 р.р. Обмін лідерів з Американськими Радами Учителі англійської мови та учні 8-10 класів
Кiлькiсть переглядiв: 609