Методична проблема школи

“Формування успішної та творчої особистості школяра шляхом використання нових інформаційних технологій”

План реалізації науково-методичної проблеми школи

Етап Зміст роботи Термін Очікуваний результат
Діагностичний етап аналіз результатів діяльності педагогічного колективу для виявлення загальних та окремих проблем науково-методичної роботи проведення мікро-досліджень серед учителів проведення анкетування вчителів щодо вибору однієї із нагальних проблем обробка інформації 2015 р. виявленняпроблеми обґрунтування її актуальності
Теоретичне обґрунтування проблеми вивчення теорії проблеми на засіданнях МР, ШМК, творчих груп шляхом самоосвіти організація диспутів, співбесід, консультацій та круглих столів проведення психолого-педагогічного семінару з вивчення проблеми «Шлях до успіху», семінару-тренінгу «Комунікативна культура педагога» 2015 – 2016 н.р. накопичення теоретичних знань підготовка до практичної діяльності творчі розробки з проблеми
Практичне дослідження проблеми проведення тематичних педрад, семінарів-практикумів, тренінгів проведення методичних днів, тижнів, декад створення творчих лабораторій по розробці методичного супроводу реалізації ІОТ учня 2016 – 2017 н.р. удосконалення науково-методичної бази створення умов для профільного спрямування учнів
Функціонування всебічне застосування технологій особистісно- орієнтованого навчання уНВК апробація експеримент-тальних проектів та програм, спрямованих настимулювання особис-тісного розвиткуучнів 2017 – 2018 н.р. формування передового педа-гогічного досвіду підвищення якості навчання таучасті учнів у конкурсах і олімпіадах створення моделі випускника навчально-виховного комплексу
Рефлексивно-якісний етап. Пропаганда та розповсюдження досвіду систематизація матеріалу з проблеми, узагальнення та пропаганда досвіду оцінювання результатів проведення підсумкової науково-методичної конференції 2018 – 2019 н.р. видання методич-них посібників, публікації в пресі корекція моделі

СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ МЕТОДИЧНОЮ РОБОТОЮ

/Files/images/metodkabnet/Безымянный80.jpg

Проблемна тематика освітньої діяльності методичних комісій вчителів

/Files/images/metodkabnet/Безымянный81.jpg /Files/images/metodkabnet/85.jpg

Модель методичної діяльності по формуванню успішної та творчої особистості школяра

/Files/images/metodkabnet/Безымянный83.jpg

Основні форми методичної роботи

Індивідуальні форми Групові форми Колективні форми
Самоосвіта Методична рада Педагогічна рада
Діагностування Шкільні методичні комісії Інструктивно-методичні наради
Консультування Співбесіди Наставництво Стажування Школа молодого вчителя Педагогічні читання Науково-методична конференція
Взаємовідвідування уроків Творчі групи Психолого-педагогічний семінар
Конкурс «Учитель року» Дидактична лабораторія Проблемний семінар
Участь у різноманітних фахових очних та заочних конкурсах Постійно діючий семінар Аукціон педагогічних ідей та технологій
Майстер-клас Відкриті уроки та позакласні заходи Практичний семінар Цільовий семінар Тиждень педагогічної майстерності
Дистанційне навчання Методичні тренінги Творчі звіти
Портфоліо вчителя Сайт вчителя Предметний тиждень Єдині методичні дні
Узагальнення досвіду та видавнича діяльність Навчальний заклад Методичні виставки

/Files/images/metodkabnet/Безымянный84.jpg

Адміністративний склад:

Директор НВККоновал Антоніна Іванівна, учитель початкових класів вищої категорія, Заслужений учитель України

Заступники з НВР:

Царенко Людмила Йосипівна, учитель початкових класів вищої категорії, «Відмінник освіти»

Жевага Валентина Миколаївна, учитель української мови та літератури вищої категорії, «учитель-методист»

Назарчук Світлана Анатоліївна, учитель англійської мови вищої категорії, «учитель-методист»

Стрілець Лариса Іванівна, учитель математики вищої категорії, «учитель-методист»

Заступник з ВР – Марченко Вікторія Михайлівна, учитель початкових класів вищої категорії



Наші публікації

№ п/п Назва друкованого матеріалу, автор Назва видання, де був опублікований матеріал Дата публікації
1. «Майстрині Малишкового краю» (Бабакіна І.В.) Науково-методичний журнал «Трудове навчання в школі», 2012 Грудень, 2012 р.
2. Виховний захід «Великодня писанка» (Бабакіна І.В.) Науково-методичний журнал «Трудове навчання в школі», 2012 Травень, 2012 р.
3. Виховний захід «Великодня писанка» (Бабакіна І.В.) Науково-методичний журнал «Трудове навчання в школі», 2012 Лютий, 2014 р.
4. Авторська програма факультативу для учнів 8-11 класів «Етнографічна сувенірна лялька» (Бабакіна І.В.) Науково-методичний журнал «Трудове навчання в школі», 2012 Жовтень, 2015 р.
5. «Дивний світ тканини» (Гончарук Л.М.) Науково-методичний журнал «Трудове навчання в школі», 2011 Лютий, 2011 р.
6. «Застосування словесних методів на уроках трудового навчання» (Гончарук Л.М.) Науково-методичний журнал «Відкритий урок», 2014 Грудень, 2014 р.
7. Інтерактивне спілкування до дня народження Т.Г.Шевченка «Я так її, я так люблю мою Україну убогу». Виховний захід для 5-8 класів Науково-методичний журнал «Українське слово і сучасність», 2015 Березень, 2015 р.

Відомості про випускників, які закінчили школу з відзнакою

Клас/ відзнака 2010-11 2011-12 2012-13 2013-14 2014-15
11 клас 3 10 15 6 4
Золота медаль 3 4 11 5 2
Срібна медаль - 6 4 1 2
Грамота «За особливі успіхи у вивченні окремих предметів» 8 22 11 9 4
9 клас 11 2 6 1 5
З відзнакою 11 2 6 1 5

Творчі та науково-дослідницькі проекти учнів - 2015

№ п\п Напрям/ предмет Тема роботи П.І.Б учня/клас Результат
1. Англійська мова Історико-соціальні аспекти поширення англійської мови в країнах світу Стрельник Владислав Олегович, 11-А клас І місце у І етапі МАН
2. Німецька мова Аналіз емотивності лексичних одиниць в німецькій мові у поетичному дискурсі на прикладі творів Генріха Гейне Кожем’яко Анастасія Сергіївна, 11-А клас І місце у І етапі МАН
3. Французька мова Аналіз елементів мовно-виражальних засобів (стилістичних зворотів, тропів), характерних для літературної казки у французькій мові (на прикладі казок Шарля Перро) Ставська Анастасія Сергіївна, 9-А клас І місце у І етапі МАН
4. Математика Системи числення. Ознаки подільності в різних системах числення Рискаль Марина Володимирівна, 10-А клас І місце у І етапі МАН

Участь у національних та міжнародних проектах

Назва проекту Рівень Термін Зміст роботи Учасники
«Практичний курс з викладання англійської мови» Міжнародний 2010-2012 р.р. Участь у Всеукраїнських семінарах-тренінгах Учителі та учні 7-11 класів НВК і учитель із США Нора Хенеган
«Сучасному школяреві – сучасні технології» Шкільний 2011 р. Проект спрямований на відкриття шкільного сайту мовами, що вивчаються у школі Брусенцова К.Ю., учителі інформатики та учні 5-11 класів
«Викладання англійської мови як іноземної» Міжнародний 2010-2012 р.р. Участь у Всеукраїнських семінарах-тренінгах Учитель із США Нора Хенеган, учителі та учні 7-11 класів НВК
«Європейська молодь» Міжнародний 2013-2016 р.р. Співпраця з Льосницькою гімназією (Німеччина. Саксонія) у рамках обміну досвідом та навчання учнів німецької мови Учителі німецької мови та учні 8-11 класів
«FLEX»; Міжнародний 2014-2016 р.р. Обмін лідерів з Американськими Радами Учителі англійської мови та учні 8-10 класів
Кiлькiсть переглядiв: 530